vrijdag 1 februari 2013

dag 97

 

je kunt ook een teken ontvangen
uit een andere bron dan de zichtbare wereld

dat overkwam mij toen ik gisteren
bij het lezen van het boek 'vederlicht' van Ellen Scheffer
geïnspireerd werd om er voor ging zitten om
contact te maken met mijn overleden zusje

al vrij snel begon ik in afstemming op de spirituele dimensie zo maar uit het niets
en dit gaf me weer zo'n blij gevoel
omdat ik ons weer hand in hand zag lopen
al zingend en springend over de velden
 zij voelde ineens heel dichtbij

ze gaf me dit keer goede raad om vooral zo door te gaan
met het volgen van de tekens op mijn pad

soms kun je dus een teken krijgen van 'de andere kant'
waar dierbare overledenen zo graag met ons willen communiceren
maar hierin wel afhankelijk zijn van onze bereidheid hiertoe

ik nodig je uit hier ook aandacht aan te schenken
en een moment van stilte te nemen om
vooral deze onzichtbare tekens op te vangen


witte zwanen, zwarte zwanen
is een heel betekenisvol liedje
voor me geworden



Jacinta

1 opmerking:

Ellen Scheffer zei

Hallo Jacintha,
Wat mooi dat je via mijn boek 'Vederlicht' contact met je zusje hebt gekregen. Goed dat je mensen op die manier duidelijk maakt dat dit mogelijk is, ook zonder een medium te bezoeken.
Groetjes, Ellen