woensdag 27 februari 2013

99+5=104

- schatkistje van tekens op je pad -


Wat je hier ziet is het schatkistje met de zelfgemaakte tekens van Tineke. Zij is heel enthousiast bezig met het verzamelen van de tekens op haar pad. Zoals ze zelf zegt: ze wordt er blij van om zo met aandacht door het leven te gaan. En in elke dag zit wel iets wat haar verwondering vangt en waar ze even een klein kaartje van maakt. Zo heeft ze later een schat aan positieve gedachten en beelden die ze altijd weer kan raadplegen.
Wat een goed idee!!!

Zoals jullie wellicht inmiddels weten verzamel ik nu, nadat ik eerst zelf 99 tekens op mijn pad verzameld heb, ook de tekens van anderen (ook voor de expositie van 25/26 mei a.s.).

Ik verzamel nu ervaringsverhalen van mensen die een teken op hun pad gekregen hebben. 
Heb je zin om mee te doen?

Tineke heeft hier ook aan meegedaan.
Ik maakte het schrijven voor haar wat gemakkelijker met ''DE ZEVEN VRAGEN TOT DE KERN VAN JE TEKEN''. Het verhaal van Tineke, waarin ze beschrijft hoe ze door de roep van de wilde ganzen boven haar huis in beweging kwam is een van de kleurrijke verhalen voor mijn toekomstige bundel. Ik ben al een eindje op weg met verzamelen, maar kan nog heel wat inspirerende input gebruiken.

Heb jij ook iets meegemaakt rondom de tekens op je pad? 
Een heel gewoon of heel bijzonder iets?
Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen.
Mail me gerust over je teken, en als je wilt stuur ik ook jou de 7 vragen toe.

Jacinta

Geen opmerkingen: